söndag 18 februari 2007

Sportlov!

*wiiiiie* Mitt första "riktiga" sportlov på länge nu! Åh, va ska man hitta på att göra då ?
Med hela 1e på konto så blir det nog inte nån spännande skid resa iaf *hmpf* och inte nån shopping resa till sverige/finland heller... *konstigt !?* :P

Näää, det blir nog bara att ta pulkan av lillsyrran och bege sig till Gnisten,
*Germundö ligger ju så långt borta och då måsta man ju ha bensin i bilen*

Igår käka vi middag på Arken "the old gang" (Alexandra L, Alexandra deH, Emma, "Borgboda" Elin, Dänny och Jag). Det var riktigt gemytligt! Mycke skratt, god mat, och trevliga minnen! Måste absolut göras om!

Nu ska jag iaf åka ut till Mamma och käka tacos, sen så tror jag att jag blir där några nätter, så kan jag hälsa på Patricia och Liam, Farmor och Farfar m.fl :)
Går inte lika mycke pengar när man är på lande heller...
Så att, vi ses om några dagar alla Änglar här i staden <3

Inga kommentarer: