måndag 12 mars 2007

Äntligen vår!

ÅååH, kanske man står ut att va kvar på den här ön ett tag till nu, ljusare tider är ju äntligen här, tusan vilken fin helg det har varit!
Vart lite länge efterfest på fredag/lördag dag, kom hem till Marro kl 13 :P
Och jag som skulle ta det lugnt på fredagen eftersom jag hade ett inbokat 20 års kalas på lördagen, men men, efter några få timmars sömn var det bara att masa sig upp ur soffan och fixa sig klar till kalaset. Gick rätt så bra må jag säga, men sen när man vinglat ut ifrån arken vid stängnings tid lördag natt så bar det direkt iväg hem, igen efterfest för mig då!! :)

Igår var man rätt så slut, men inte så slut som jag trodde att jag skulle va.
Nåja, idag har det varit en rätt så lugn dag med. Lite smått rastlös, laga mat (alltså en ordentlig middag) i mitt gigantiska kök idag! *haha* Blev riktigt nice, efter mycke "om och men" :P

Sen nu senare ikväll ringde Linda, så det bar iväg på en snabb fika till cassino, länge sen man vart där! Det var riktigt gemytligt. Nä nu ska jag sova och hoppas, hoppas, hoppas på att solen skiner när man vaknar imorn, sku inte vara helt fel det!
Go Natt!

Inga kommentarer: