torsdag 7 juni 2007

Mer förvirrad än vanligt!

Min hjärna går på högvarv! *gaah*
Funderar på det ena och de andra som den egentligen inte kan göra nåe åt!...


Ja, det var ett tag man skrev av sig här nu... så det här är det som har hänt:
  • Lönen kom och den for... heh, nästan
  • Jag har flyttat in i min nya lägh och stor trivs!
  • Lyckats gått ut 1:an på vård *wiiiie*
  • Så det firades med en 4 dagars fylla!

Och nu sitter man på jobbet, har min första natt nu av 4:a, det kan ju inte finnas en sämre dag än att börja jobba en onsdag = lill lördag, sen jobbar man torsdag natt (det är ju helt ok) MEN sen kommer fredag och lördag natt...*aaah* När ska man festa till det då?? heh, det är inte lätt när det är svårt :D

Nä nu ska jag gå och se på tv och vänta på att tvätt maskinen ska bli klar *ansträngande* :P

1 kommentar:

mamaMill sa...

DU HAR JU FÅTT EN LÄGENHET IAF!!! *hihi*