fredag 7 september 2007

*pling,pling*

åh, det plingar på dörren... !!!
Jag studsar upp ur soffan, tankarna flyger -->
*hmm, Marro har praktik, Babben va på fika, Malin och Dan på stan och kika i affärer, mamma jobbar, Pops sku ja hämta snart... Oväntat besök!!??*

När jag öppnar dörren står det två tjejer där:
Hej, vill du köpa jultidningar!? : )
*näääääääääääääj!, nu kommer man ju inte få en enda lugn stund på hela helgen, har dom där jäkla tidningarna kommit redan, jul-ångest!!! nackdel med att bo centralt är att det är så många andra som också gör de...hmm*
Jag log snällt tillbaka och sa Nej tack!

Så om det mot förmodan råkar va någon som tänkt göra ett oväntat besök och hälsa på mig i helgen så ber jag redan nu om ursäkt för att jag "INTE är hemma"/ INTE öppnar dörren!

1 kommentar:

RandomAlex sa...

Nooo..Vilken besvikelse! Tänk om det skulle varit..någon annan ;) Jag hoppade också högt nyss när det plingade på dörren, och det första jag tänkte var "Yeii Adam..!!" (trots att jag vet att han är på innebandyträning..på åland..) Men of course var det bara en granne som delade ut papper om vi vill ha bostadsrätt eller hyresrätt här.. Mjiff!