tisdag 16 oktober 2007

"jyppi-nalle"

fick medelande på telefon ida att den nya luren jag ville ha hade kommit!!
*Wiiiiiiiiiiiie, äntligen* tänkte jag och bara vänta på att jag sku få sluta jobba.
stressa in till staden , frågar efter den tänkta telefonen...
som visar sig va i helt FEL färg... *gaaaaaaah*
här har man väntat i 2 månader på att den ska komma och så är det FEL !!!
men skam den som ger sig... ska jag köpa ny lur så vill jag faktiskt ha den jag tänkt, i rätt färg... kräsen!? Japp, man har ju inte råd att köpa en ny efter varje årstid direkt...!
och jag har ju redan väntat så va sku några veckor till göra... Har ju nåe att se framemot då :P

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Va äckligt possimistisk du e då :P Sen när har det blivit kul att vänta på nåt man vill ha?! :D

Linda. sa...

haha, ALDIG, ja veeet... men ibland måste man juh... :)