onsdag 5 mars 2008

Plåster på såren

Så fort jag är liiite nere, deppig, dålig dag... ja eller bara på allmänt dåligt humör så går jag in på H&Ms hemsida.
Jag har klarat mig flera gånger nu senaste tiden ifrån att inte köpa nåe....
MEN idag sa de "tjooofffssss" så var en beställning iväg skickad.
som tur är så är det ju bara att skicka tebax de.
Men nu ska de jobbas MYCKET framöver,
så pengar borde jag ha sen när räkningen kommer...

...om jag inte har turen på min sida och har en mycket viktigare sak att lägga pengarna på...
Vi får väl se...
Nåja, lite av de som skickades efter sku ju Mammsen ha... så då känns de bättre när inte allt är ens eget :P

Nu ska jag gå och sussa så jag är pigg och fräsch imorgon.
Ska nämligen iväg på en "arbetsintervju" :)
Inte inför sommaren, men lite extra arbeten nu och då,
innan för stadens gränser...
Ska bli nice, hoppas allt går fin fint! :)

"Over And Out"




2 kommentarer:

mamaMill sa...

Du är så söt Linda, vet du det? Jag vill ha ditt smile =)

Linda. sa...

Nååh! tss,de ä du me! :)