fredag 23 maj 2008

Friluftsdag!

Idag har vi haft friluftsdag i skolan.
Uppdragen vi fick göra innan vi begav oss till nabben var lite halv kassa.
Men solen sken och vi fick va ute hela dan så de va ju plus iaf :)
Och nu ser man ut som en blandning mellan en kräfta och Rudolf ! :P


Syns dock inte lika bra på kort
som de gör i verkligheten.. :P



Heh, springa med en strut runt ansikte samtidigt
som man ska ha med sig en innebandy boll
är inte de lättaste... *men jag klara de, yeah!*


Min fot har tagit lite stryk av Sverige resan igår och allt vandrande idag. Men jag och Jessica var ändå på aerobic ikväll (eftersom de inte går att av boka efter kl 11) Jag tog de lite lugnare med foten, svettigt vart de ändå. Och mycket skratt *haha* har inte skrattat så mycke på länge, herreguuu hur vi såg ut... ur takt hela tiden (iaf jag), haha.
Oj oj, de där passa kommer jag leva länge på! :D

1 kommentar:

mamaMill sa...

ja va så jäävla kaxig när de andra skulle finta den där bandybollen.. tyckte det såg ut som piece of cake.. men tji fick jag! hann inte ens i mål förrän tiden va slut :P