lördag 14 juni 2008

Fredagen den 13.

Inte för att jag haft speciellt mycket otur, nja eller kanske lite.
MEN extremt klantig har jag vari! *haha*
Det börja med att jag sprang och välte ikull den dragspels spelande mannen som sitter utanför hallens väska... *ouups* Men dom brukar allti sitta på andra sidan så jag tog min vanliga snäva kurva till höger direkt när ja kom ut därifrån som jag alltid gör :P

Sen vart de fotboll för mig och pluggen. Träffa Emilia (arbets polare) och Emma + co. Fanns inga platser alls nästan så vi hamna mitt i Djurgårdens hejjarklack, gjorde inte mig nånting men pluggen leeeeed nog lite hon ;P Ja, men dom förlora ju.. mot IFK !??? *gah*

Vi for hem till mig och drack en tröst öl och kolla på Holland - Frankrike iställe. Båda var helt slut och höll på att somna, men vi hade ju tänkt oss värsta ute kvällen. Vi begav oss til Dinos lite för 12. Men insåg att man var för slut för de hela, båda satt och prata med varandra om helt skilda saker... haha... de va inte lätt. Sen när vi skulle gå därifrån och gick via toan så smällde jag upp dörren i en karl... och fan va de "small" :P Lika bra att man gick hem. Men när f*n har man gått ifrån krogen kl 00:30 nångång !?? Ja, nångång ska väl va den första! :)

Inga kommentarer: