måndag 18 augusti 2008

Teknikens under.

Kraschlandning i Ekenäs.
Bostadslös (vägrar bo på internatet)...
Grina som en tok när jag anlände kl 09:09 i fredags morse.

Åkte till Arturs Mams som var som en räddande Ängel och bjöd på kaffe och paj.
Därifrån fixa vi ihop en ny bostads ansökan som vi lämna in direkt.

Ringde Paulin för att meddela min ankomst.
Och fick genast komma och bo på hennes soffa.
*underbaaaaaart! Så tacksam!!!!*
Å här är jag.
Hon är på Åland till torsdan så har lägh för mig själv.
Är väldigt glad över att hennes grannar delar med sig av i:net.
*tackOtackOtack*

Ja...
tillbaka till rubriken då.
Har fått mamsen att fixa skype :)
Så de sku bli billigare för oss (eller rättare sagt henne)
Så ikväll hade vi premiär samtal !!!
i 40 min.
Sen lyckades "vi" även få igång deras web-cam på datorn,
så jag fick en guidad tur i Tjudö köket + se kissorna! :)


Heh, Mams ! :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj!! Vilken bild men tekniken e bra jooo...Ma