söndag 28 september 2008

Herr X nr.

Varför tänker vi kvinnor och analyserar så jäkla mycket ?
Det gör ju inte saker och ting lättare direkt...

Men sen när man för en gångs skull går rakt på sak,
då är de karlarna som springer iväg med en jäkla fart.

Så, nu har jag fått nr till Herr X av en snäll töÖös!
Men vad gör jag med de nu?
Skicka mess...? , de kan ju va farligt :P
Så vad ska jag ha de till...
...nåja, får ligga och stirra på den en stund och fundera...
Så kanske de far iväg nåe av sig själv.

Aaah, jag blir galen på mig själv och de här jäkla
ANALYSERANDE hit och dit!
Dax att börja ta tag och göra saker å sluta tänka...?

3 kommentarer:

Fia sa...

Hihi. Let's analyze tillsammans med minttu black på lördag! oh yes.

Linda. sa...

Haha, okej! Vi kommer säker komma på de mest geniala lösningarna till ALLA problem med hjälp av minttun ;P

Fia sa...

GENIALA var ordet. så vi kan ju planera att hänga oss dagen efter då, haha! :p