måndag 3 november 2008

5 av 8

herreguuu!
Jag är redan inne på vecka 5 av 8 på praktiken!
Jag vill inte att de ska ta slut!
Vill inte tillbaka till Ekenäs, inte nu.
Men sen om nån månad igen då skulle de säkert
vara skönt att fly undan en sväng igen.

Är de OK om jag fortsätter med studierna då
och ändå blir klar i maj ? *snälla*

Jaja, det är väl bara att ta tag i sak och få
skolan undan nu. Funderar ju även på sjuksköterska sen.
Så, vi får väl se.

En annan sak som jag just upptäckte...
...fy fan va mina fötter luktar! *aah*
Satt och fundera att de kan ju inte va mina
som luktar sådär jäklars illa,
sen insåg jag att jag är ju själv i lägenheten...
...så det är illa, det är JAG! *huj*
Jag förstår pops fot-fobi nu ;P

Nej nu ska jag mentalt förbereda mig inför
tandläkar besöket imorgon kl 08:15
*ahummm....ahummm...ahummm*

Inga kommentarer: