söndag 7 december 2008

VaFan !

Det är inte sant.
Ja, tydligen så är det de...
Va fan har jag gjort att förtjäna detta nu då!?
Jag kommer att avlida!!
Int nog med att min axel har vart sjukt och värkt
i 24 h nu....

...så går min DATOR och "dör"
när jag skulle kolla på svt:s julkalendern.

FAN FAN FAN

Det kommer bli lååååååånga 12 dagar utan dator!
Jag som inte ens ha våga ladda ner nånting med den
nya datorn, bara gjort de på den andra som ändå är slut.
Så va tuuuuusan va de som hände nu då???
Ojoj, om jag inte vart isolerad de här 7 dagarna som varit
så kommer de att bli ännu värre nu!!!
Tack och go natt! ;P

3 kommentarer:

Fia sa...

Alltså är det din nya dator som gick och fick slaganfall!? :/

Linda. sa...

Yes! Den tålde inte julkalendern tydligen! :(

Fia sa...

VEM tål julkalendern?! Jag förstår den precis. Jag skulle också kortslutit om jag tvingades se på det! ;D