fredag 30 januari 2009

FredagsMys.

Denna dag kort sammanfattad i lite bilder:


Klockan ringde 06:15, dags att stiga upp och bege sig
till träningsverket me fia. *gäsp*


Sedan tillbringa jag dagen med Nitro,
som var så snäll och gjorde sina behov precis
utanför Hallen...... Tur att du är så go ! :P

:)
Snabb fika me Emmsan på Svarta Katten.


Var sedan till Monica och kolla på när Fifa fixa naglarna
Fick me mig hem en nagel fil + nagel oil !
TACK TACK TACK!


Sedan laga vi (Jag Popz & Fia)
champinjoner med färskost inlindade i bacon
och vitlöks marinerade pilgrims(?) musslor
*mums*


och sushi! *de tycker även
den "japanska spetsen" (aka Nitro) om ;P*

3 kommentarer:

sandra sa...

vems vovve? inte kan jag väl ha missat att du har skaffat bebis?? vart maten god? vi skulle behöva ta en heldag, bara du och jag! evigheter sen sist.. kram

Linda. sa...

Nej Nej, inte min. De är Fias (japanska spets som jag kalla han till en början), men han är en finsk lapphund :) Jo, maten vart super. Mätt som tusan än! JA, de får vi ta och göra, nu ska de sussas! Kram

Anonym sa...

aaaahhhhhhhhhh vad det ser gott uuuuttttttttttt....... tusan vad NI kan ...... vasse go för nagelbands oljan, hoppas den ger dig den mjuka effekten på nagelbanden....