onsdag 11 februari 2009

Drömmar

Jag har haft väldigt konstiga, underliga och skrämmande drömmar de senaste dagarna. De sägs ju att drömmar kan relateras till saker/händelser man vart med om under dagen, saker man pratat om (?). Hmm, Eller ?... Kanske...i de undermedvetna kommer Han alltid finnas i mitt huvud, och de är exakt 4 år sen de tog slut nu i dagarna. Eget beslut! Men jag kommer alltid att älta att de blev som de blev. Tycker att de är fel, som om de aldrig sku ha varit. Vill ju veta hur de är, med folk runtomkring, bryr mig, ännu...
När ska man kunna släppa taget helt ?

2 kommentarer:

Fia sa...

Jag tror att alla har en "sådan där", som vi kanske kommer över kärleksmässigt, men aldrig riktigt släpper alla känslor. "you never forget your first love".

Linda. sa...

Bah!
Ja... och ibland kryper dom fram.