lördag 16 maj 2009

För den som känner för:


(*Klick*)

12 kommentarer:

Anonym sa...

Det känns väl skönt att skolan stax är färdig nu?
Lycka till i sommar, kanske vi ses ??!!

"Du känner mig nog"

Linda. sa...

Det är SÅ skönt !
Ja... Beror på vart man hamnar och vart/vem du är...? så kanske de...

Anonym sa...

Ja anonym som man vill vara..men ger dig en ledtråd...
S:s kommun....

Linda. sa...

Aha, då tror jag att jag har mina aningar :)

Anonym sa...

Ge en vink så så ser vi om du är på rätt spår..hihi...!

Linda. sa...

Jobbar på ett ställe som börjar på "L" ?? :)

Anonym sa...

Nej då är du lite på fel...
Börjar på T

Linda. sa...

Aha, då ändra jag mig. Nu vet jag kanske :)

Anonym sa...

Vad ger du då för ledtråd..hihi?!

Linda. sa...

Jag har några alternativ kan inte gissa rätt. Men anar att de är nån ifrån de ställe som jag sku ha jobba på i sommar...kanske

Anonym sa...

Ja nu börjar det närma sig..
du ringde igår, hade svårt att hålla mig för skratt då...
Lycka till med jobbet!
Hoppas du ska trivas.

Anonym sa...

Jätte fin blogg du har föresten.
Kul och intressant!

Samma anonyma...