söndag 14 mars 2010

Nerver.

Det var alltså en nerv som spökade i min tand.
Den hade typ dött...
Jag grät i tandläkarstolen av smärta (!!!) i fredags.
Och nu i veckan ska jag dit och pinas igen.
Hoppas tusan att de bara blir bättre efter de.

Vart en sväng till Uppsala i fredags.
Jag var dock inte så social, la mig direkt när vi
kom fram kl 20, men har man ont så har man.
Fick shoppa loss på lördagen så de gjorde allt
lite lättare.

Var en sväng till Indigo igår också.
Pops va också med, jääävligt länge sen sist.
Mams och Dan var också ut på äventyr
så dom kom å sa hej innan dom åkt hem.
Slut och trött efter resan så de bar iväg hem
tidigt, jag körde dessutom.

Fy tusan va skönt de va att få sova ut imorse.
Inte vaknat en enda gång på grund utav smärta!
Har lagat söndagsmiddag, sushi, me Kicks.
Sen har vi slirat på här hemma
om du BRA vi är.
Och kommit till insikt med saker som vi
funderat på, ja de har vart en lärorik söndag!

Inga kommentarer: