torsdag 10 oktober 2013

Höst

Sommaren är över och jag upptäckte bloggen igen.
Har saknat att skriva lite. Det är ju så fantastiskt roligt att gå tillbaka och läsa äldre inlägg, även andras bloggar har glömts bort... nu ska de bli ändring på de ;)

Vad har hänt sen sist?
MYCKET
Vi har bland annat flytta till en annan lägenhet, på markplan!!!
Det börjar sakta men säkert bli ordning och reda här hemma.
Till sambons stora lättnad, jag är nämligen alltid lite smått hysterisk när de kommer till att flytta. Jag blir tokig på att inte hitta saker, de behöver inte va "tipp-topp" men jag vill gärna ha kontroll över var sakerna är.
Japp, jag är ett kontrollfreak, på gott och ont!

Lilla Emil (nja, lilla och lilla...) växer så de bara knakar.
Vi har kommit ut våra rutiner lite nu under flytten men börjar sakta men säkert hitta tillbaka till de små rutiner som vi trotts allt hade. Lillfisen har fått börja smaka på de ena och andra i matväg och äter allt hittills med stor apptit. Ja, till och men vaccinationerna på rådgivningen gapa han som en liten fågelunge efter mer.
Lilla hjärta!

I nya lägenheten har vi fått till ett litet kontor (/min garderob/förvaringsutrymme) :)
Känns skönt att skrivbordet inte står inne i vardagsrummet längre och blir en avställningsyta för de ena och de andra...
Så jag hoppas kunna sätta mig här inne på "kontoret" fler kvällar och skriv av mig.
Bilder på lyan ska jag försöka få in nån dag.

Nu kallar sängen!

Inga kommentarer: