söndag 2 februari 2014

Helgen

Den här helgen har vi hunnit med en hel del. Jag var med mamma min på loppisrunda i lördags. Riktigt roligt att komma iväg och skönt att man slapp bära på Emil i "affärerna". Hitta en massa fina böcker. Allt ni ser på bilden här nere fick jag för 10,40€ På lördag kväll hade vi Kicki & Johan över på 3-rätters middag. God mat och trevlig sällskap slår aldrig fel :)
Idag så har jag spenderat dagen på Maxinge med Danni. VI hitta lite de ena och andra som ni kanske får se bild på senare, lite hemlighetsmakeri sinni ;)
Ikväll håller sambon på att ladda opp inför årets match, SuperBowl (kl.01.00 inatt !!) Så vi bestämde oss för att laga pizza så att han sku kunna ha nånting att äta under natten. Jag villa prova på nå "nyttigare" alternativ till pizzabotten, hitta ett recept på näte... Men de blev aldrig riktigt bra, bottnen blev för tjock. Hujj. Så den ser MYCKET godare ut än va den va, tur att fyllning gick att äta... hå hå!

Böcker jag hittat på lördagens loppisrunda.
Pizza!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser riktigt gott ut det där, speciellt på denna gråa söndag! Ma