fredag 27 mars 2015

Bloggande.

Det var ett smart drag att börja blogga, 
dagarna rusar juh iväg.
Hinner inte uppdatera! ;)

Idag har jag varit till mödrarådgivningen.
Alla värden var toppen, 
trots att jag känt mig mera 
yr den senaste tiden.
Nu är de ca 26 dagar kvar till BF!!

Det värsta när man har ont och är
soffliggande är att det är ganska 
lätt och roligt att nätshoppa!
Så nu väntar jag på ett H&M paket. 
(Ett STORT paket...)
Plus att nya telefon har anlänt 
till Vasa, så den får jag nästa
fredag när svärföräldrarna + svägerskan
kommer över och hälsar på :)
Me&i paket har jag hämtat idag,
rysligt nöjd med äppelmössa åt Emil.

Dagarna går lite fortare när man
har saker att vänta på.

På söndag ska vi installera 
spjälsängen i sovrummet. 
Det närmar sig... iiiih !!!

Inga kommentarer: