lördag 19 januari 2008

Helgen räddad !!!



Höll på att gå i biter i morse när jag insåg att jag sett slut på 1 och 2 säsongen av Grey´s Anatomy. Och inte funka det när jag skulle ladda ner säsong 3 :/
SÅ, jag tog en rask promenad ner på stan och investera i dvd boxen :D
*åh, överlycklig*

Idag har jag även varit på spinning... lite kass musik, meeen det gick ändå.

Nu sitter jag uti tjudö, käkat middag och har just spela BingoLotto. Ingen vinst denna vecka heller. Sitter och väntar på att tvättmaskin ska blir klar och att några avsnitt av Grey´s (säsong 4) ska laddas ner... Efter som mitt i:net hemma inte vill funka... :/

Igår var jag duktigt och var ut nykter till Dinos, trevligt det med ibland :)
Ha en bra lördag kväll!! :)

2 kommentarer:

Hulda sa...

hehe, jag har just lånat grey's anatomy säsong 1 å 2 av sanna, hon har boxen och tyckte jag sku titta så nu ska vi se om det är ett bra tidsfördriv ^^

Linda. sa...

Jooo, det är det! Man blir fast! Jag lovar ;P Såg 7 avsnitt igår på raken, kunna inte sluta! *haha*