måndag 14 januari 2008

Känslomässigt rubbad!

Sitter och grinar till avsnitt av
Grey´s Anatomy

Hur har jag nästan kunna missat den här serien?!?
Tacka tusan för i:net!
Har fixa hem dom två första säsongerna...
...Börja titta på den första i natten...
Och nu kan jag inte sluta :P

Ge mig sommar!
Ge mig solsken!
Ge mig lååånga dagar,
och ljusa nätter!
NU, tack!


Jag blir svin deprimerad av detta mörker!
På riktigt... Minsta lilla får mig att börja grina.
Värst var när jag körde bil här om kvällen, en speciell låt
kom på stereon i bilen och det var som om någon tröck på en
knapp vid mina tårkanaler...
Det är inte lätt alla gånger. Bit ihop bara!
Men ibland måste man släppa allt också,
för att kunna ta nya tag.
Och det gjorde jag.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

"tröck" ^^ men jo, jag e med dej. kan man inte stänga av skiten på nån annan knapp, va?!

Linda. sa...

jaa, tröck :P Ja du, jag tror inte det. Det kanske har mening... eller nått... Just nu är det helt hopplöst att se på Grey´s Anatomy (+ ens upp&ner känslor), grinar som fan varenda kväll jag ska titta på de... **Same Presidier Every Time** Håhå.