lördag 26 april 2008

Fredag - Lördag

Igår fyllde min kusin 18 år (GRATTIS).
Så det vart en sväng till stads hotellet, nyktert!
Men där var det bara en massa dryga svenskar
så vi begav oss till Dinos ist, mycket gemytligare ! :)

Men en utgång var jag värd efter allt slit på fredagen.
Städade hela lägh *jaaaa, de är bara en etta men jobbigt ändå*
Har vart duktigt och tvättat fönstrerna oxå. Skönt att ha de gjort!
Har även fixat till balkongen, så nu behövs det bara köpas nya
stolar dit *efter att fjolårets sommar slitag var rätt så hårt på mina
stackars ute möbler :P * Och lite blommor :)

Jag och Pops var även på 1 h boxercise.
Och det känns lite idag kan jag lova.
Knäppt till i foten min som f*n, antagligen någon nerv + sena
som kom i kläm (börja redan i onsdags)
och idag har den värkt som tusan.
Så ska kurera den nu över söndagen,
för den SKA bli bra till måndagens pass.

Idag har jag vart på kalas, städat klart toan och sovi.
helt slut, trött som tusan. Så nu väntar sängen.
Och imorn blir det av att jobba lite extra mellan 13-15.
Annars så får man väl se va som händer och hoppas på SoL ! :)

Inga kommentarer: