måndag 28 april 2008

Äntligen!

Har jag kommit igång med träningen igen.
Den blev helt efter under praktik tiden när man jobba kvällar.

Men så här har förra veckan sett ut:
Onsdag - Spinning
Fredag - (gympa i skolan) + Boxercise (på kvällen)
Söndag - 30 min Pilates hemma *haha vilken syn, som en strandad val ligger man på golve och försöka sig på graciösa rörelser, haha* :P
+ att jag har städa som en galning hela helgen!
Idag (Måndag) - Boxercise
Imorgon (Tisdag) - Boxercise
Sen blir det pause i två dagar :)


Nöjd som tusan med mig själv just nu.
Nu ska jag försöka renskriva fackuppsattsen,
sen kolla på Prison Break !!! :)

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Värsta duktiga dåe :p jag satsar på att köpa månadspass sen, bara jag får lite pengar över..

mamaMill sa...

sommarpass, skulle det ju stå! :p