tisdag 31 mars 2009

Klaga,

vi börjar med och klaga så har vi de över sen:
Jag har så **** ont på en punkt i/på ryggen.
Blev efter att ja sov uti Tjudö i lördags.
Ja, men nu känns de genast lite bättre.

Idag har ja fått träffa Fifa,
en vecka sen sist.
Det var mycket trevligt!
<3


Denna rosa/gråa sjal fick jag ifrån La France, Paris!
Underbar! :)

Slutarbete har jag även fingrat lite på.
Brutit bort extra naglarna med *ont*
Jag kunna inte ha dom kvar för att
de börja släppa längs nagelbandet,
men sen när man sku ta bort dem,
ja jävlar, då satt de som sten !!!

Sen har jag även slirat lite på MSN me Kicks.
Haha, diggar den brudens funderingar (aka fylle-mess!)
Så imorgon ska jag skriva en "jobb-ansökan"
:D

2 kommentarer:

kicki sa...

Haha, funderar på att skriva en bok.. Rackel kickis visdomsord.. :)

Linda. sa...

Du, det låter som en toppen idé !En riktig storsäljare ! ;D