söndag 29 mars 2009

Söndags funderingar.

Det hör lixom till söndagarna att fundera och analysera lite extra tror jag.
Så är det för mig iaf.
Summerar veckan som gått och inse att de som är gjort är gjort,
och det som inte gjordes bör göras inom en snar framtid :)

Ålands uteliv gav mig en strimma ljus av hopp i fredags,
de finns fortfarande singel karlar där ute !
*yey*
Nu återstår de bara att få kontakt :P
Man är ju alltid så dålig "på-sånt-här"
när det kommer till en själv.
När de gäller ens vänner är de alltid
mycket lättare att puscha på :)

Vi får väl se om veckan ger några framsteg.
Längtar iaf till tisdagen,
har en dejt då !!!
med FIA!
För tillfälle är hon i Paris och ser sig omkring.
Jag behöver hennes funderingar och åsikter just nu :)

Gott folk, Det Är Vår i Luften !!! :)

2 kommentarer:

Kicki sa...

haha, mm och vissa vänner menar du dom som helt förlorar alla gränser så där vid ett tiden på fredags natten? :) och då har du inte hört lördags nattens funderingar, haha.

Linda. sa...

Haha, ja just de, underbara rackel! :) Jasså, är de så? Måste ta en kaffe nån dag så jag får uppdateras på den fronten!