lördag 24 oktober 2009

Livets Ironi.

Har just kommit hem efter ett dygn i Sollentuna.
Har vart och shoppa, igen. Egentligen var
de Kickis tur att shoppa denna helg men
de är lite svårt att stå emot när pengarna
just trillat in på konto.

Det är helt otroligt att vi hitta fram till
den adress som Lina gett oss,
lite fel körningar får man ju alltid räkna med. :P

Vart en mycket trevlig fredag kväll.
Titta på Idol och käka kex.
Och mitt i allt hade 2½ vin flaska försvunnit
och klockan vart 4, diskussionerna djupare och
djupare och våra röster höger och högre
(fast vi ansåg nog att vi viskade!)

Vart lite tung dag att shoppa på,
men göra av me pengar är väl aldrig ett problem.
Mitt i allt fick jag värsta svett-attacken,
Kicki notera att jag blev alldeles blek
så vi måsta inta en Smoothie.
Sen var jag på bena igen.

Sushi har jag också fått denna helg *lycka*.
Nu ska jag packa upp min saker och
få en väl förtjänt nattsömn.
För imorgon blir de fika på stan.
Och då ska vi va snygga ! ;P

Inga kommentarer: