söndag 11 oktober 2009

Strålande

:)

Fredag:
Åts de sushi me Kicks, Nina, JennyP & Marro.
Malin och Dan titta också över, trevligt!
Sen bar de av till stadshotellet där de dansades
hela natten lång. En Mycket gemytlig fredag ;D

Lördag:
En mycket seg startad dag. Ibland
är de så underbart skönt att ligga kvar i sängen...
Älskade Finkel och jag for iväg och handla.
Slira på som tusan bland grönsakerna,
haha... Finkels bakis humor är som de är ;)
Sen hem, slockna på soffan.
Som god vän så ställer man upp,
så kvällen/natten slutatde på
stadshotellet igen. Nykter !
Mycket intressant. Hade riktigt trevligt ! :)

Söndag:
Vakna pigg och utvilad.
Fixa på här hemma, sen iväg
för en söndags fika me Kicki.
Och så har jag vart på 4 års kalas
där jag klanta till mig innan hemförd.
Ja. Nu ska de iaf lagas middag,
lax i ugn me grönsaker *mums*

Hoppas ni har haft en lika
UNDERBAR
helg som jag!

Inga kommentarer: