söndag 10 januari 2010

2010

Första inlägget detta år.
Jag har haft en grymt kul jul,
mycke drickande, skrattande och galenskaper.
Umgåts med underbara människor
och levt livet som om varje dag var den sista, nästan.
Har haft så jäkla skoj!

Denna helg bestod av utgång i fredags
med brudarna och en pojk.
I går var jag trotts allt pigg som tusan och
spenderade några timmar på stan me
Mams och Syrran.
Mys!
Sen på kvällen var jag och Kicks på
utflykt till Godby Hotell,
en spännande och ny upplevelse.

Idag var jag och sa hejdå åt Racklet som
åker till Ingå skogarna i några dagar.
Som tur är så flyter hon i land på holmen
lagom till helgen igen :D

Så har jag även fixat i mitt fotoalbum
och tavlorna på väggen ha fått nya kort
i sig, stickat några varv, tvättat och
laga sushi. Så nu väntar en varm dusch
och sen ska jag mysa ner i soffan och
kolla på film.


Lisa på fika i stan.


Syteryster & Jag i lördags.


Söndags middag!

Inga kommentarer: