måndag 11 januari 2010

Äntligen Hemma,

Pust.
Vilket dygn de har vart.

Igår kväll när jag skulle njuta av
söndagskvällen fick jag
allergiska utslag över hela kroppen.
Kliade som FAN och fick åka in
till akuten efter allergimedicin och kortison.
Satt där i 1 ½+ h, sen när man kom hem vid 12
var man lagom sliten.

Vakna upp i morse som om inge hade hänt.
Inte en ända prick kvar!

Idag har jag jobbat mellan 7.45-16.15
Sen var det bara snällt att stanna kvar
på jobbet för arbetskväll till kl 20.15.
Sängen har inte vart så efterlängtad
på jäkligt länge.

Får sova till 9 imorgon *njuta*
Jobbar mellan 10-17.30
Sen har Jessica lyckats få med mig och träna.
Första spinning passet på ett år kanske!!!
Ska bli spännande och se hur de går.

*Tjingeling!*


Och detta Kickz är hur jävlig jag såg ut! ;P

2 kommentarer:

Kicks sa...

HAHAHHAHAA!!!!

Underbart!! En liten besvikelse att jag inte var hemma under själva förloppet från Glad - Linda till syfilis/vattenkopps - Linda, men men.. En annan gång ;)

Styrkande kramar till dig i denna svåra tid!

Linda. sa...

Haha! Åh, du är en sån god vän Jannika! ;P
Men nu har jag ju medicin hemma, så de blir FAN inga fler besök till akuten nu... å du, de är säkert så som du sa... PSYKISKT ;P

Kram på dig med!