fredag 22 mars 2013

Fredag

Började denna dag med att 
plocka fram symaskinen.
Hade två klänningar som skulle 
fixas lite och gardiner som skulle sys upp.
Men kroppen villa inte samarbeta idag, 
så fick bara hälften gjort...
Vilket inte är kul när man tar tag i nå.
Så nu ser köksbordet ut som ett slagfält.

Fick sova mycket bättre inatt än förra.
Men har haft så sjukt ont hela dagen.
Kan inte gå normalt och de hugger till
av smärta mitt i allt...
Blir slut!

Tur att jag har en underbar sambo som 
alltid ställer upp när jag behöver.

Imorgon blir det att ev. åka ut till 
Mattssons i Godby och shoppa till mig.
Hitta en super fin väska där när vi var dit igår,
så nu har jag verkligen funderat och insett
att jag nog behöver en ny och har användning för den!
;)


Nästan en sådan väska är det fast en svart.  (Märke; Daniel Ray)

Inga kommentarer: