torsdag 14 mars 2013

Slarvmaja!

Åh, jäkla skit. 
Jag brukar inte slarva bort saker.
Nu är mitt mödrarådgivningskort spårlöst borta!
Helt sjukt, på 2 dygn har de helt gått upp i rök... Poff!
(Tur att dom är så trevliga på gyn *hosthost*)

Jag hade de senast i måndags när jag var in
på ett hastigt besöka till mödra (plus via labben)
Sen när jag sku på ultraljud till gyn igår var de borta!

Jag har letat som en tok och har svårt att släppa
de hela för jag fattar inte var de kan vara!
Jag har sökt:
  • I bilen 2 gånger (plus tvingat Vesa söka)
  • I tvättstugan, tvättkorgen och i tvättmaskin
  • I och under soffa
  • I tidningsstället 2 gånger.
  • I alla koft- och jackfickor jag har
  • X antal gånger i väskan där jag ALLTID har de.
    Lägger de aldrig nån annanstans utan har alltid haft de i den........
  • Dammsugit och torkat golvet i hela läght.
  • Vart till Kantarellen och frågat.
  • in till Havtorn...
  • ringt frissan dit jag var i måndags...
  • ringt mödra ifall jag sku ha lämnat de där
  • och kollat i sjukhusets växel!
Känns som att de inte finns fler ställen att leta på...
Jag blir galen....!...

Ja iaf så är mitt undertryck helt okej igen...
i måndags låg de på 110/85 och igår 122/74
vilket jag tycker är helt okej...

Hjärtljuden på den lilla låg i måndags på 152-164 (!)
Så... ja... jag har inte en aning om de är
flicka eller pojke just nu :)

Igår kväll var jag iväg på Me&I party till Danni i hammarland.
Köpte två saker. En mössa åt mig själv och en jumsuit till "Fläcken"

Bilder lånade ifrån Me&I






Idag har de varit en trött dag annars.
Fick trevligt besök av Danni och flickorna en sväng.
Sen har vi varit på soppmiddag till Mormor och Morfar ikväll.
Vesa har jobbat extra på dagis den här veckan,
och nu är han iväg på badminton... Full fart :)
Imorgon ska jag en sväng in till
 "gamla"jobbet Rubinen en sväng
(har ordinarie anställning där fast jag vart på Sviby senast)
och säga hej och se hur dom ser ut nu för tiden.
Ska bli skoj!

Nu hoppas vi bara att de där
förbenade korte hittar fram snart! ;D

Inga kommentarer: