onsdag 29 januari 2014

På gång.

Är ganska nöjd över mig själv. Från att ha varit ett riktigt "lat-arsle" de senaste 5 åren har jag bestämt mig för att ändra ganska mycket det här året som kommer. 9/1 sluta jag äta socker (sötsaker av alla de slag, chips, läsk, juice och försöker undvika snabba kolhydrater). De har gått förvånansvärt bra, har klara alla dagar hittills (ink 2 kalas) ;) Plus att de är tänkt att jag skall börja med personlig tränare andra veckan i februari... *hjälp* Pulsklockan jag fick i julklapp har varit en stor morot till att ta sig ut. Kul när man via gps:n kan följa hur man har gått och en massa annat (även lite "onödigt" vetande).
Så senaste veckan har jag åstadkommit detta, har även haft 2 dagar då jag inte gjort nånting alls pga förkylning som var i kroppen. Men de räckte med två dagars vila, har inte haft desto mer känningar alls *peppar,peppar* 
2014 KOMMER bli ett bra år! ;)

5 kommentarer:

Daniela Back sa...

Heja heja!! jätte duktig! :)

Linda. sa...

Tack! :)

Cia sa...

Tusan, bra jobbat! :D förresten tack för tipset om boken, skall ta och låna eller beställa hem ett exemplar! :)

Kicki sa...

Skit bra! :)

Linda. sa...

:) tack ska ni ha hörrni :)