måndag 23 april 2007

Alltså,

förbanna vad trååååkit jag har... Sitter och väntar på att tvätt maskin ska bli klar, borde hitta på nåe annat att göra så länge men man har inte så mycket energi i kroppen den här tiden på dygnet.. *näääh*

Hjärnan *joo, jag har faktiskt en!* snurrar på högvarv ist... *pust* Kan den bara int sluta tänka nu! *vi kommer för tillfälle inte riktigt överäns* Men jag kan ju inte kasta ut den bara för de!

Nu återstår bara 4 h kvar av detta arbete. *Skönt!* Då blir det hem och sova nån timme och till skolan till 12, ibland undrar jag varför jag ställer opp och jobbar, men mitt nya mål är att jobba slut på mig så jag tycker att det ska bli kul att börja skolan igen i höst! *så det gäller nog bara att jobba nu för att de ska slå in*

Mjo, sen kan det ju va skönt att komma bort lite oxå, inte för att jag vet vad det är jag vill komma bort ifrån... eller jag kanske vet, eller inte... ? ? ?
Nåja... det är ju mitt eget val så jag får väl stå mitt kast,
nästa gång är tärningen din. . . . . . .

Inga kommentarer: