onsdag 11 april 2007

Flyttdax!

Ja, jag är en impuls människa, ska jag göra nå som jag verkligen vill göra så ska det ske direkt! Har börjat köra ut lite saker till ämnäs, ska bli skönt att bo där över sommaren, lite närmare på jobb, stor gräsmatta att sola på, ingen direkt trafik utan för fönstre... Nice :)

Idag har det varit en lång dag, först jobba sen skolan och sen ut till sund igen på kalas till farmor, men det var trevligt så man ska väl inte klaga! Tycker om min farmor, hon är bra på alla sätt och vis, rolig att jobba med, rolig att lyssna på "rätt ska va rätt" me på Ålands radio, bakar dom bästa sunds-pirogerna i hela världen. Omtänksam och osjälvisk!
<3
GRATTIS ÄLSKADE FARMOR !!!

(tss, hon kommer "hata" mig för den här bilden)

Nu ska jag försöka sova, skola tidigt imorn!

Ny favvo låt --> Vincent - Don´t Hate On Me

Inga kommentarer: