söndag 22 april 2007

"jag går hem nu" -dag

mmm, sån dag har det varit idag, kan ju va pga sömnbrist... Men alla dagar är ju olika och det är väl en jäkla tur det med!

Idag/ikväll var jag på middag till farmor, riktigt gemytligt måste jag säga. Fick kåldolmar *mums* Dom var riktigt goda!
Sen får jag hem till Ämnäs city och tvätta... Sen messa Emmsan å så får vi på en "snabb" kaffe till Dinos (mellan kl 21-00) Men det är alltid svårt att slita sig när man har en tid att passa, Emmsan ska nämligen opp på jobb imornbitti. :/

Jag veeeet att det jag funderar på inte stämmer och att jag inte ska tänka så, men har man en gång börjat ha den inställningen så är det svårt att komma på andra tankar. Inte missunnar jag nån annan de heller... Men men, nu sova och hoppas på att det inte blir en till "Jag Går Hem NU" -dag imorrn igen!!

Inga kommentarer: