fredag 22 februari 2013

Ensam.

Inatt åkte sambon iväg på fottis turnering till Eerikkilä
och kommer hem igen natten mellan söndag-måndag.
Man ska inte lämna sin gravida flickvän hemma i 3 dygn ;P
Grina som en tok igår, och skratta och grina lite till...
Hormoner kan nog ställa till de om dom vill!
Idag är de inte alls illa att va själv, brukar normalt tycka att
de är ganska skönt att va själv i bland. 
Skönt att få sakna han några dagar också :)

Min nya sovpartner ;P
Gårdagens (och dagens) middag, Sushi !

Idag så skulle jag ha vart på ultraljud, men hann bara parkera bilen
vid sjukhuset så ringde de och boka om tiden...
Har inte haft flyt med mina sjukhustider denna vecka!
Men inte så mycket att göra åt de, bättre att dom ringer än att sitta 
där i flera timmar och sen få veta att man inte kommer in.
Så ny tid fick vi nästa tisdag, skönt för då kan Vesa komma med också.

Nattsömnen vart orolig och dålig som vanligt så nu är jag seg.
Ska försöka hålla mig vaken tills kl 21 iaf så man kanske får EN
ordentlig natt. För imorgon ska jag iväg till Stallhagen på middag
och sku gärna vilja känna mig lite utvilad då!

Inga kommentarer: