tisdag 19 februari 2013

Sjukhusvecka

Denna vecka består av sjukhusbesök:

Måndag: Förberedelsekurs.
Onsdag: Mödrarådgivningen.
Fredag: Ultraljud.

Tur att de va näst sista kurstillfället igår. Jag är inte så imponerad av kursen. Klart de alltid kan va bra att gå för man snappar alltid upp nå nytt. Men igår va de segt. Roligast var att se förlossningssalen.
På fredag blir de att fara på ultraljud själv. Vesa har alltid varit med annars vilket har varit tryggt, vi har passa på nu när han inte har haft nå jobb på dagarna för när/om tvåan kommer så kanske jobbsituationen är annorlunda. Nu ska han dock iväg till Finland på fotboll i tre dagar.

Annars knallar dagarna långsamt på här hemma. Ikväll ska jag ut och lufta mig och träffa fina flickor, de ser jag riktigt framemot. Blir väl att ta en eftermiddagsvila så man orkar dit bara :)

Fina Flickor, Marro & Karin i Vasa september 2007

2 kommentarer:

Daniela Back sa...

Spännande vecka men vad trist om kursen inte är så bra som man hoppats.
Ha så kul ikväll :)

Linda. sa...

Ja, lite men de har säkert gjort nytta ändå fast man är lite negativ ;)
Nu ska jag fixa sushi riset och sen kommer jag till er :)