torsdag 7 februari 2013

Tisdagen..

 ...var igen en mycket seg dag. Vi var iväg till Feja en sväng och handla lite korgar till olika lådor, skötbordet osv. Roligt att få fixa saker i ordning här hemma. 
På kvällen hade V. kvälls träning i Eckerö och jag höll på att somna på soffa redan kl 18, 
så steg upp och börja baka istället, Drömtårta.


Så igår passa jag på att åka ut till Emmaus i Godby och bjuda Mammsen på de.
Skönt att byta miljö och inte bara sitta hemma. Där ficka jag sitta på en stol 
och sortera småsaker (= bra terapi arbete!)
Älskar loppis!!
Man hittar alltid fina saker, ibland sånt som man inte har användning för själv...
Men som andra kanske har :) 

Idag är jag utan bil eftersom sambon hade behov av den hela dagen, 
så de blir väl mest att fördriva tiden här hemma. Vet inte vad jag ska hitta på.
Sortera upp "fläckens" papper i en pärm fundera jag på, så har man allt samlat på en gång :)

Stackars unge som har fått arbetsnamnet "Fläcken" ;D
Det kommer i från första ultraljudet vi var på och bilden vi fick med oss.
Den där lilla lilla fläcken på bilden var vårt lilla hjärta. 
Så därav "Fläcken".

2 kommentarer:

Annika sa...

Siddu, nu hitta jag ännu en blogg att följa, va roligt :)

Linda. sa...

trevligt! :)