torsdag 14 februari 2013

Torsdag.

Oj, jisses. Tänk att en hel vecka har gått igen.
Idag går vi in i vecka 32 :)

Förra helgen gjorde vi i stort sett ingenting, riktigt skönt!
Jag har lite fotbollsabstinens så de blev en hel del kollande på tv på olika matcher eftersom de inte finns nån att se på "live" här på ön just nu.För jag känner inte för att betala 10 (!!!) € för en träningsmatch uti Eckerö imorgon kväll. Tycker de är liiiite väl att ta så mycket betalt för de. Ja, men de är min åsikt :)

I tisdags var vi till Mormor och firade henne. Riktigt trevligt.
I går var jag en sväng till Hammarland, hälsa på hos familjen Back en kort sväng. Sen bar de iväg till Emmaus Godby och prata strunt med Mamma en stund.
Annars var de en tuff dag igår. Kroppen var helt spänd! Så de fick bli soffan hela kvällen.

Sover rätt så dåligt om nätterna. Oroligt, drömmer och vaknar oftast klockan 5 och kan inte somna om. Hade liknande perioder i början men sen har de varit bättre. Men nu är de tydligen tillbaka igen.

Idag hade jag tänkt ta en "soffdag" så de inte blir lika tokigt som igår, men de är rätt så svårt... Tvättat upp lite saker förhand nu igen och sen ska jag fixa lunch och efter de blir de vila :)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: