fredag 12 april 2013

Dag 1

Jag har sovit som en prinsessa inatt!
Lite irriterand att man inte kunna
 sova ut ordentligt utan man måsta iväg.
Men hotellfrukosten var underbar,
skulle kunna ha äti i flera timmar!


Väl på TYKS fick jag sätt mig i ett rum 
med andra blivande mammor
 med magana i vädre för då sku de tas ctg
(Hjärtljud på den lille)
Håh. De va inte de lättaste.
"Fläckens" hjärtljud låg på 180-200...
till slut fick jag lägga mig i korridoren
då lugnade de ner sig lite :)
Sen blev de läkarträff och undersökning. 

Så nu är vi inskrivna...
Så de är bara att vänta...
På måndag blir de ev nå
åtgärder om de inte hänt nå innan.
Kiva!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej..........
Va roligt att du är i goda händer och mår bra. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
M&M

Daniela Back sa...

Stort lycka till, så spännande det är :) väntar på roliga nyheter inom kort ;) sköt om er!KRAM