fredag 19 april 2013

Ett steg fram, två tillbaka.

(Eftersom jag ska försöka vila
blir de samma uppd. som jag
skicka i mess till en vän just)

Har varit en tuff dag.
Lillfisen är lite sjuk så han är
inlagd på vårdavdelningen,
så mitt färska mamma hjärta blöder.
Usch. Men nu ikväll klara jag av
att va där utan att böla.
Vesa får vårda för jag klarar de inte ♥
De är inge större allvarligt men
de är nå som int är som de ska.
Så vi är här åtminstone till måndag...
stön, men han får ju den bästa vården.
Det är bara så jävla jobbigt.





3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du fått sova några timmar medan lillen är och får medicin. Vesa, du är suverän som pappa. Krama varann. M&M

Anonym sa...

Skickar stora starka styrkekramar här också & håller tummar och tår att lillgrabben skall tillfriskna så fort som möjligt! Så att han får komma hem och landa som nykomlig :)

// Kusin-Nella

Linda. sa...

Tack! Han är på bättringsvägen. Han får va med oss på vår avdelning nu och kl 9 och 21 ska vi till barnintensiven för då får han antibiotika. Sen håller vi tummarna för ev. hemfärd på måndag! :)