tisdag 16 april 2013

Jag ger upp.

Just nu är jag så jävla less på allt. 
På att vara här i snart 5 jävla 
dygn utan att komma nån vart.
Jo imorgonbitti eller rättare sagt
om 2 h sku äntligen nånting hända.

Men jag orkar inte med nånting nu.
Har fått fullt i rummet och är så jävla
ljud och ljus känslig. Plus att granne
har haft vääääldigt svårt att sova och
 släkte lampan som bländat mig 
hela natten nu först.........

Och kom inte å sig 
att de bli bättre,  
att de snart är över och
bla bla bla
för just nu finns de
 inget ljus i tunneln.

Jag kan inte förstå hur man 
ska kunna ladda energi på 
ett sånt här ställe !?

Att förbereda sig inför 
en stor händelse i livet

Just nu vill jag bara ta min
 saker och åka hem...
...eller till Vesa

9 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle vännen jag kan tänka mej att du e slut nu, kramar!

Anonym sa...

Ovan h/mA

Anonym sa...

Älskling va vi lider me dej. å kan ingenting göra. M&M

Busfia sa...

Kämpa! <3

Anonym sa...

Du är bäst! Kram <3

Anonym sa...

/de Haas

Anonym sa...

Kan absolut förstå att det tar på krafter och psyket att ha vart där 5 dagar och fortfarande ha bebisen på insidan.
Får ni veta vad planen är eller säger dom inget?
Isf är det ju ännu jobbigare om ni inget vet.. Då blir väntan att kännas ännu längre och jobbigare.
Härja till med dom lite så känns det nog bättre för dig själv sen!

//R

Hulda sa...

Går det att öppna ett fönster? Då skulle du kunna göra det och ta 5 djupa andetag och känna doften av vår och tänka på de tre absolut roligaste sakerna du har varit med om den senaste tiden och de tre absolut roligaste sakerna som ligger framför dig :D eller så kan du bara tänka på kakor - det brukar jag göra :P

Kram!

Anonym sa...

Snart snart Linda!! Sov/vila nu bara.. Ät godis! /Emma